Reklamasjon på boligmangler gjort enkelt – en unik videoserie

Motta vår nye videoserie om reklamasjon

Har du avdekket feil og mangler ved boligen din og skal reklamere? Har du møtt veggen mot boligselgerforsikringselskapet? 

Da har vi en spennende nyhet til deg; Reklamasjonsportalen har nettopp lansert en unik videoserie hvor vi gjennomgår alt du behøver å vite om en reklamasjonsprosess – forklart enkelt og folkelig, steg for steg. 

Vi går gjennom følgende:
– Hvem du skal reklamere til 
– Når må du reklamere
– Hvordan følger du opp din reklamasjon med å spesifisere krav
– Hvem må du engasjere av advokater og fagkyndige 
– Hvordan få dekket en brorpart av kostnadene dine av forsikringsselskapet ditt

Legg inn eposten din nedenfor, og deretter sjekk innboks (ev. spamfilter) innen noen få minutter. 

Kontakt oss for umiddelbar saksvurdering

Kontakt oss for gratis saksvurdering

Flere av våre tips og råd

Krav om erstatning ved ekstremvær og naturskade
For mange som nå våkner opp til skader forårsaket av ekstremvær, melder spørsmålene seg raskt: Hvem skal jeg kontakte? Hva kan jeg få erstattet? Det finnes to hovedordninger for erstatning etter naturskader + ev. krav mot selger
AMY ekstremvær erstatning
AMY er årets verste ekstremvær og treffer flere steder i Norge. Forsikringsselskapene forventer hundrevis av millioner i skader. Nå gjenstår spørsmålet - hvem kan du kreve erstatning av etter ekstremværets skader?
Musedommen - kjøpers undersøkelsesplikt
Hva må kjøper undersøke ved boligkjøp når det er gitt risikoopplysninger? Nå har Høyesterett konkludert.

Avtal en strategisamtale med en erfaren eiendomsadvokat - 30-45 minutter vederlagsfritt!

I vår uforpliktende strategisamtale får du dette:

Anmeldelser